صفحه نخست / معرفی اتاق فرار / اتاق فرار لیلان
اتاق فرار لیلان
امتیاز شما به این اتاق فرار

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

18+

اتاق فرار لیلان

وحشت, تئاترتعاملی, درام

سختی

9/10

زمان

90 دقیقه

نفرات

4 - 9 نفر

هزینه

270 هزار تومان

رده سنی

18+

  • اتاق فرار لیلان، یکی از اتاق فرارهای درام و ترسناک پرطرفدار در میان اسکیپ روم‌های تهران است که در ژانر درام، وحشت و تئاتر تعاملی ساخته‌شده است و فعالیت می‌کند. این اتاق فرار در شهر تهران و در منطقه یافت‌آباد قرار دارد.

    این اسکیپ روم، یکی از اتاق فرارهای هیجان‌انگیز و ترسناکی است که با ایجاد فضایی سرشار از ترس، دکوراسیونی برگرفته از فضای روستا و سناریویی جذاب، توانسته است نظرات مثبت پلیرهایی که تجارب زیادی در شرکت در اتاق‌های فرار ژانر وحشت دارند را به دست آورد. زمان تقریبی بازی این اسکیپ روم 90 دقیقه بوده و برای افراد بالای 18 سال طراحی‌شده است. درجه سختی این بازی 9 از 10 بوده و بیشتر تمرکز آن بر روی ایجاد رعب و وحشت است. با گیک بازی همراه باشید تا با این اتاق فرار جذاب آشنا شوید.

    بازی اتاق فرار لیلان

    اسکیپ روم لیلان، داستان گروهی از دوستان را در کنار شما روایت می‌کند که سفری را شروع کرده‌اند. شما حوالی نیمه‌شب به مسیری رسیده‌اید که شما را به زورون آباد می‌رساند؛ همان‌جایی که با منیر خانم قرار گذاشته بودید تا اقامت شما را در مکانی بکر و باصفا فراهم کند. اما در این مسیر، برای تک‌تک افراد داخل ماشین اتفاق عجیب و ترسناکی در حال رخ دادن است.

    اتاق فرار لیلان

    شما صداهای عجیبی می‌شنوید، در هر پیچ در مسیر چهره‌های وحشتناکی می‌بینید که به شما خنده‌های شیطانی می‌کنند. صداها به شما می‌گویند که نیایید! برگردید! اما هم‌سفران شما معتقدند که از خستگی مسیر تنها دچار توهم شده‌اید و با کمی استراحت تمامی این خیالات محو می‌شوند. اما بااین‌حال شما نمی‌توانید چهره‌ای زمخت که با چشمانی سفید و براق به شما می‌خندید و زمزمه می‌کرد “انتخاب با توئه!” رو فراموش کنید.

    اتاق فرار لیلان برای 4 تا 9 نفر ظرفیت دارد و سومین اتاق فراری است که توسط مجموعه afra escape در منطقه فلاح تهران ساخته‌ شده است. اتاق فرار لیلان طبق نظرسنجی پلیرهایی که در آن شرکت کرده‌اند، امتیاز 9.8 از 10 را به دست آورده است.

    • راس ساعتی که رزرو کرده‌اید در لوکیشن مجموعه حضور داشته باشید.
    • در صورت تاخیر ممکن است از مدت زمان بازی شما کم شود یا روال بازی با تغییراتی همراه گردد.
    • در صورت تاخیر بیش از 30 دقیقه، سانس شما کنسل شده و هزینه‌ی پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.
    • حفظ حجاب و پوشش مناسب در مجموعه الزامی است. در صورت عدم رعایت شئونات اسلامی از ورود شما به بازی جلوگیری خواهد شد و مبلغ پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.
    • در صورت مشکوک بودن هر یک از افراد گروه به استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی از ورود شما به بازی جلوگیری خواهد شد و مبلغ پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.
Subscribe
Notify of
guest
0 همه نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

اشتراک گزاری در: