صفحه نخست / معرفی اتاق فرار / اتاق فرار روز هفتم
اتاق فرار روز هفتم
امتیاز شما به این اتاق فرار

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

18+

اتاق فرار روز هفتم

وحشت, دلهره آور, تئاترتعاملی

سختی

9/10

زمان

80 دقیقه

نفرات

5 - 10 نفر

هزینه

250 هزار تومان

رده سنی

18+

  • اتاق فرار روز هفتم، یکی از اتاق فرارهای ترسناک و دلهره‌آور معروف در میان اسکیپ روم‌های تهران است که در ژانر وحشت، تئاتر تعاملی و دلهره‌آور ساخته‌شده است و فعالیت می‌کند. این اتاق فرار در غرب شهر تهران و در منطقه ستارخان قرار دارد.

    این اسکیپ روم، یکی از اتاق فرارهای وحشتناک و هیجان‌انگیزی است که با یک سناریوی جذاب، فضاسازی خلاقانه و اکتورهای حرفه‌ای، توانسته است نظرات مثبت بسیاری را در میان پلیرهای عاشق اسکیپ روم‌های ژانر وحشت به دست آورد. زمان تقریبی بازی این اسکیپ روم 80 دقیقه بوده و برای افراد بالای 18 سال طراحی‌شده است.

    اتاق فرار روز هفتم با درجه سختی 9 از 10، بیشتر بر روی ایجاد فضایی پر از رعب و وحشت تمرکز کرده و معماهای متعادلی را در بازی قرار داده است. با گیک بازی همراه باشید تا با این اتاق فرار جذاب آشنا شوید.

    بازی اتاق فرار روز هفتم

    در اسکیپ روم روز هفتم، شما پیغامی از سمت سعید دریافت می‌کنید. سعید حدوداً چهار سال است که با پدر خود، مراد، به مشکل خورده است و شهر خود را ترک کرده است. امروز روز هفتم فوت خواهر او است و سعید فکر می‌کند که پدرش باعث مرگ خواهرش، زینب، شده است. او امیدوار است که شما زودتر از او به مراسم ختم خواهرش زینب برسید و برای او سرنخی پیدا کنید تا سعید بتواند پرده از رازهای این اتفاقات و زندگی خود بردارد.

    اتاق فرار روز هفتم

    این اسکیپ روم برای 5 تا 10 نفر ظرفیت دارد و سومین اتاق فراری است که توسط مجموعه poisen در منطقه ستارخان تهران ساخته‌ شده است. اتاق فرار روز هفتم طبق نظرسنجی پلیرهایی که در آن شرکت کرده‌اند، امتیاز 9.8 از 10 را به دست آورده است. این اتاق فرار، بی‌اغراق، یکی از ترسناک‌ترین اتاق فرارهای فعال در تهران است و برای کسانی که عاشق ژانر وحشت و آدرنالین بالا هستند، بسیار گزینه مناسبی است.

    • راس ساعتی که رزرو کرده‌اید در لوکیشن مجموعه حضور داشته باشید.
    • در صورت تاخیر ممکن است از مدت زمان بازی شما کم شود یا روال بازی با تغییراتی همراه گردد.
    • در صورت تاخیر بیش از 30 دقیقه، سانس شما کنسل شده و هزینه‌ی پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.
    • حفظ حجاب و پوشش مناسب در مجموعه الزامی است. در صورت عدم رعایت شئونات اسلامی از ورود شما به بازی جلوگیری خواهد شد و مبلغ پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.
    • در صورت مشکوک بودن هر یک از افراد گروه به استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی از ورود شما به بازی جلوگیری خواهد شد و مبلغ پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.
Subscribe
Notify of
guest
0 همه نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

اشتراک گزاری در: