صفحه نخست / معرفی اتاق فرار / اتاق فرار ابلیس
اتاق فرار ابلیس
امتیاز شما به این اتاق فرار

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

18+

اتاق فرار ابلیس

وحشت, دلهره آور, تئاترتعاملی

سختی

10/10

زمان

100 دقیقه

نفرات

4 - 10 نفر

هزینه

280 هزار تومان

رده سنی

18+

  • اتاق فرار ابلیس یکی از اتاق فرارهای معروف در ژانر وحشت و دلهره‌آور است که در شرق شهر تهران و محله پیروزی قرار دارد.

    زمان بازی در این اتاق فرار به‌صورت تقریبی 100 دقیقه بوده و طبق نظرسنجی بپلیرهایی که در آن شرکت کرده‌اند، توانسته است امتیاز بسیار خوب و قابل‌توجه 9.5 از 10 را به دست آورد.

    این اسکیپ روم در ژانر وحشت، برای کسانی که دوست دارند یک اسکیپ روم سرشار از ترس و دلهره را تجربه کنند بسیار گزینه مناسبی است.

    هرچند بسیاری از بازیکنانی که این اتاق فرار را تجربه کرده‌اند اعتقاد دارند که اگر می‌خواهید برای اولین بار به اتاق فرار بروید، بهتر است اسکیپ روم ابلیس را به خاطر درجه سختی بالا و ترس بی‌نهایت آن انتخاب نکنید.

    با گیک بازی همراه باشید تا تمامی اطلاعات لازم درباره این اتاق فرار را در اختیار شما قرار دهیم.

    بازی اتاق فرار ابلیس

    بازی اتاق فرار ابلیس شما را به نبردی دعوت می‌کند که از ترس شما را در جای خود میخکوب می‌کند.

    در این بازی، ابلیس شما را به نبرد فرامی‌خواند و ادعا می‌کند که برای نشان دادن برتری خود، در این مبارزه شرکت کنید و خود را ثابت کنید.

    اتاق فرار ابلیس

    اتاق فرار ابلیس پیروزی برای 4 تا 10 نفر ظرفیت دارد و سومین اتاق فراری است که توسط مجموعه A_normalescape طراحی‌شده است و در منطقه پیروزی در شرق شهر تهران قرار دارد.

    اتاق فرار ابلیس، یک تجربه بی‌نظیر برای عاشقان ترس و وحشت است. از دکور ترسناک بگیر تا اکتورهای حرفه‌ای، همگی تضمین این موضوع هستند.

    این اتاق فرار با درجه سختی 10 از 10، بسیار مناسب بازیکنانی است که چندین باز تجربه شرکت در اتاق فرارهای مختلف را داشته‌اند.

    این بازی برای افراد بالای 18 سال طراحی‌شده و با ایجاد رعب و وحشت در ژانر تئاتر تعاملی، به‌خوبی شما را در فضای بازی و طبق سناریو آن پیش می‌برد.

    • راس ساعتی که رزرو کرده‌اید در لوکیشن مجموعه حضور داشته باشید.
    • در صورت تاخیر ممکن است از مدت زمان بازی شما کم شود یا روال بازی با تغییراتی همراه گردد.
    • در صورت تاخیر بیش از 30 دقیقه، سانس شما کنسل شده و هزینه‌ی پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.
    • حفظ حجاب و پوشش مناسب در مجموعه الزامی است. در صورت عدم رعایت شئونات اسلامی از ورود شما به بازی جلوگیری خواهد شد و مبلغ پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.
    • در صورت مشکوک بودن هر یک از افراد گروه به استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی از ورود شما به بازی جلوگیری خواهد شد و مبلغ پیش‌پرداخت به شما عودت داده نمی‌شود.
Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مریم
مریم
2 ماه گذشته

باسلام خدمت همه دوستان باید عرض کنم برخورد پرسنل کلا افتضاح بود و بسیار بد برخورد کردن ، ترس خاصی اصلانداشت کلا 2 نفر پسر بچه اکتور بودن که به مزخرف ترین شکل ممکن میخواستند بترسانند.و درآخر لینک نظرسنجی گرفتن که خودشون نظر ما رو ثبت کنند که این رفتارشون واقعا وقیحانه بود.

اشتراک گزاری در: