بازی Halo 3
امتیاز شما به این بازی

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

بازی Halo 3

بازی Halo 3 سومین بازی از سه‌گانه Halo است و ادامه اتفاقات هیجان‌انگیز Halo: Combat Evolved را روایت می‌کند.. Halo 3داستان بازی Halo 3 از جایی شروع می‌شود که Halo 2 تمام شد. Master Chief در حال بازگشت به زمین است تا مبارزه ناتمام خود را به پایان برساند. اشغال زمین توسط The Covenant باعث شده است تا یک شی عظیم و باستانی در زیر شن‌های آفریقا کشف شود؛ شیئی که هنوز اسرار آن فاش نشده است. نیروهای زمین مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند. Cortana، دستیار مجازی Master Chief هنوز در چنگال Gravemind گیر افتاده است و یک جنگ داخلی ترسناک در جریان است که اطلاعات زیادی را ممکن است در میان مردم پخش کند. کسی چه می‌داند! شاید زمین قرار است این‌گونه به پایان برسد.

سال انتشار:
2007
امتیاز metascore:

94

تعداد بازیکنان:

یک نفره, چند نفره

توسعه‌دهنده:

Bungie

رده سنی:

M

ژانر:

FPS

  • بازی Halo 3 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول‌شخص است که در سال 2007 توسط Bungie ساخته‌شده است. این بازی سومین قسمت از مجموعه Halo پس از Halo: Combat Evolved و Halo 2 است و داستان بازی بر جنگ بین ستاره‌ای بین بشریت قرن بیست و ششم، مجموعه‌ای از نژادهای بیگانه معروف به Covenant و انگل بیگانه به نام  Floodمتمرکز است.

    داستان بازی

    بازی Halo 3 داستان فرنچایز Halo را ادامه می‌دهد و بازیکنان را وارد یک مبارزه سخت علیه Covenant می‌کند؛ یک اتحاد قدرتمند از نژادهای بیگانه که برای نابودی بشریت تلاش می‌کنند. شما به‌عنوان Master Chief، یک ابر سرباز سایبرنتیک پیشرفته معروف به اسپارتان، باید نیروهای خود را در زمین جمع‌آوری کنید و با دشمن باستانی و مرموز معروف به Flood مقابله کنید.

    گیم‌پلی بازی

    بازی Halo 3 ترکیبی از مبارزه، اکتشاف و بازی مشارکتی را در گیم‌پلی خود به بازیکنان ارائه می‌دهد.

    شما به‌عنوان Master Chief به مجموعه وسیعی از سلاح‌های پیشرفته دسترسی خواهید داشت که هرکدام دارای نقاط قوت و سبک بازی منحصربه‌فرد خود هستند. از تفنگ تهاجمی نمادین و شمشیر پلاسما گرفته تا نارنجک‌های انفجاری و سلاح‌های سنگین ویرانگر. این بازی مجموعه متنوعی از تسلیحات را متناسب با ترجیحات رزمی شما ارائه می‌دهد.

    بازی Halo 3 نبردهای حماسی و هیجان‌انگیزی را علیه دشمنان مختلف ازجمله نیروهای Covenant، Flood و دیگر دشمنان مهیب ارائه می‌دهد. از نبردهای نزدیک گرفته تا جنگ‌های مبتنی بر وسایل نقلیه در مقیاس بزرگ، این بازی انواع سناریوهای جنگی هیجان‌انگیز را ارائه می‌کند.

    این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا حالت مبارزات انتخاباتی را با دوستان خود به‌صورت آنلاین تجربه کنند. شما به این شکل می‌توانید به نیروهای اسپارتی بپیوندید و با چالش‌ها مقابله کنید، تاکتیک‌ها را هماهنگ کنید و از نقاط قوت یکدیگر استفاده کنید. بازی Halo 3 با حالت چندنفره قوی و بسیار اعتیادآور خود، انقلابی در بازی‌های چندنفره آنلاین ایجاد کرده است. شما می‌توانید در مسابقات رقابتی در انواع مختلف بازی، مانند نبردهای تیمی، گرفتن پرچم و حالت‌های مبتنی بر هدف شرکت کنید. با جابه‌جایی‌های زرهی قابل تنظیم، سیستم رتبه‌بندی، و نقشه‌ها و حالت‌های فراوان، بخش چندنفره ساعت‌های بی‌پایان گیم‌پلی هیجان‌انگیز و رقابتی را ارائه می‌دهد.

    بازی Halo 3 همچنین حالت انقلابی Forge را معرفی می‌کند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا نقشه‌ها و حالت‌های بازی سفارشی خود را ایجاد کنند. با این حالت می‌توانید نقشه‌های موجود را بسازید و تغییر دهید، سلاح‌ها و وسایل نقلیه را قرار دهید و تجربه‌های چندنفره منحصربه‌فرد ایجاد کنید.

    برای بازیکنانی که به دنبال چالش نهایی هستند، Halo 3 حالت سختی Legendary را ارائه می‌دهد. این حالت هوش مصنوعی دشمن را افزایش می‌دهد، انعطاف‌پذیری آن‌ها را افزایش می‌دهد و المان‌های جدید گیم‌پلی را معرفی می‌کند و تجربه‌ای واقعاً سخت را ارائه می‌دهد که مهارت‌ها و استراتژی شما را آزمایش می‌کند.

    Halo 3 دارای یک حالت تئاتر است که به بازیکنان اجازه می‌دهد فیلم‌های گیم پلی را ضبط و بررسی کنند. می‌توانید حماسی‌ترین لحظات خود را ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید، ماشین‌هایی بسازید، یا به‌سادگی نبردهای کلیدی را از دیدگاه‌های منحصربه‌فرد زنده کنید.

    این بازی گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا Spartan چندنفره خود را با تغییر زره‌ها، رنگ‌ها، نشان‌ها و موارد دیگر شخصی‌سازی کنند.

    توضیحات بازی

    Bungie مدت کوتاهی پس از عرضه Halo 2 شروع به توسعه Halo 3 کرد. این بازی به‌طور رسمی در E3 2006 معرفی شد و قبل از انتشار آن یک نسخه بتا چندنفره برای بازیکنان منتخبی که بازی Xbox 360 Crackdown را خریداری کرده بودند باز شد. مایکروسافت 40 میلیون دلار برای بازاریابی این بازی هزینه کرد تا بتواند کنسول‌های بازی بیشتری بفروشد و جذابیت بازی را فراتر از پایگاه هواداران Halo گسترش دهد.

    Halo 3 در 25 سپتامبر اکران شد و در اولین روز اکران خود 170 میلیون دلار فروخت و در هفته اول به 300 میلیون دلار رسید. این بازی بیش از 14.5 میلیون نسخه فروخت و پرفروش‌ترین بازی ویدئویی سال 2007 در ایالات‌متحده بود. بیش از یک‌میلیون نفر در بیست ساعت اول Halo 3 را در Xbox Live بازی کردند. به‌طورکلی، این بازی با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. بااین‌حال، برخی از افراد، جنبه‌های تک‌نفره، به‌ویژه طرح کمپین را موردانتقاد قراردادند. Halo 3 اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی در تمام دوران معرفی می‌شود.

     

    سوالات متداول

    قیمت بازی Halo 3 چقدر است؟

    قیمت این بازی در حال حاضر حدودا 24 دلار است.

    این بازی در کدام پلتفرم ها قابل اجرا است؟

    این بازی در PC ,Xbox 360 قابل اجرا است.

    بالاترین امتیاز بازی Halo 3 برای کدام پلتفرم است؟

    بالاترین امتیاز این بازی برای Xbox 360 است و امتیاز 94 از 100 را دارد.

    • CPU: Intel Core i7-975 | AMD A12-9800 APU
    • RAM: 2 GB
    • VIDEO CARD: GeForce GTS 450 | Radeon R7 Graphics
    • DEDICATED VIDEO RAM: 512 MB
    • PIXEL SHADER: 5.0
    • VERTEX SHADER: 5.0
    • OS: Windows 7
    • FREE DISK SPACE: 55 GB
Subscribe
Notify of
guest
0 همه نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

اشتراک گزاری در: