صفحه نخست / ویدئوگیم / بازی EA SPORTS FC 24
بازی EA SPORTS FC 24
امتیاز شما به این بازی

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

بازی EA SPORTS FC 24

بازی EA SPORTS FC 24 آغازگر یک دوره جدید در صنعت بازی‌های ویدئویی در جهان است. FC 24 اولین قسمت از سری بازی‌های EA Sports FC است. ازآنجایی‌که FC 24 اولین بازی فوتبالی بود که EA Sports از زمان جدایی‌اش از فیفا تولید کرده است، فشار‌های زیادی را برای ساخت یک بازی خوب و تثبیت جایگاه آن به‌عنوان بهترین بازی فوتبال تحمل کرد.

این بازی با بیش از 19000 بازیکن، 700 تیم و 30 لیگ که باهم در معتبرترین بازی ویدیویی فوتبالی که تابه‌حال ساخته‌شده است بازی می‌کنند، توانست تا حد زیادی توقعان منتظران این بازی را برآورده کند.

این بازی با فناوری‌های پیشرفته HyperMotionV و PlayStyles که توسط Opta بهینه‌سازی شده و موتور Frostbite، واقع‌گرایی بی‌نظیری را در این مسابقات به وجود آورده و بازیکنان را به دنیای واقعی مسابقات فوتبال نزدیک‌تر می‌کند.

سال انتشار:
2023
امتیاز metascore:

75

تعداد بازیکنان:

یک نفره, چند نفره

توسعه‌دهنده:

EA Canada

رده سنی:

E

ژانر:

Soccer Sim

  • بازی EA Sports FC 24 یک بازی ویدئویی فوتبال است که توسط EA Vancouver و EA Romania توسعه‌یافته و توسط EA Sports منتشرشده است. این بازی اولین قسمت از سری EA Sports FC است که به دنبال مجموعه بازی‌های ویدیویی موفق فیفا، پس از پایان همکاری Electronic Arts با فیفا پس از FIFA 23 است. EA Sports FC 24 سی و یکمین قسمت کلی از بازی‌های فوتبال EA است. با گیک بازی همراه باشید.

    داستان بازی EA Sports FC 24

    بازی EA Sports FC 24 اولین بازی فوتبال جدا شده از فیفا در 30 سال گذشته است. جدا از نام و لوگوی جدید بازی FC 24، این بازی تفاوت چندانی با آخرین بازی FIFA ندارد و هنوز هم یک مسابقه فوتبال رفت و برگشتی هیجان‌انگیز، هرچند آشنا را ارائه می‌کند.

    انیمیشن‌های موجود در EA FC 24 ظاهر و حس طبیعی‌تری به بازی می‌دهند که بلافاصله در نحوه حرکت شما در زمین قابل‌لمس است. شما در این بازی می‌توانید تیم پرستاره خود را بسازید و مسابقات فوتبال مهیجی را برگزار کنید.

    گیم پلی بازی EA Sports FC 24

    بازی EA Sports FC 24 توانسته است خود را از بازی‌های ویدیویی فوتبال دیگر متمایز سازد. با استفاده از سیستم HypermotionV و فناوری‌ای که از داده‌های مسابقات در لیگ‌های مختلف استفاده می‌کند، عملکرد درون زمینی بازی EA Sports FC 24 ارتقا یافته است. این ویژگی در اکشن‌ها و ویژگی‌های فردی بازیکنان نیز به‌خوبی قابل‌مشاهده است.

    در این بازی سایر ویژگی‌های گیم‌پلی بازی نیز بهبودیافته‌اند. همچنین ویژگی جدیدی در بازی وجود دارد که به بازیکنان حق انتخاب‌های بیشتری داده و منعکس‌کننده نحوه بازی واقعی بر اساس هر باشگاه است.

    Sprint کنترل‌شده یکی از موارد قابل‌توجه در این بازی است که نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کرده است. این ویژگی باعث تجربه‌ای ساده در روند بازی برای بازیکنان شده است.

    یکی دیگر از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی EA Sports FC 24 پاس‌های دقیق (پاس، لوب و پاس منحرف) است که تجربه بازی را بیشتر به سمت یک مسابقه واقعی سوق می‌دهد.

    فناوری HyperMotion برای اولین بار در FIFA 22 معرفی شد، و EA با تبلیغ HyperMotion V، آن را به‌عنوان بزرگ‌ترین جهش رو به جلو معرفی کرد. تبلیغات برای بازی این ویژگی را به‌عنوان USP بازی برجسته کرد.

    داده‌های 180 مسابقه که عمدتاً شامل تیم‌های حرفه‌ای مردان و زنان انگلیسی و اسپانیایی هستند در توسعه این فناوری استفاده‌شده‌اند.

    داده‌های مسابقه از دوربین‌های اطراف استادیوم‌ها جمع‌آوری‌شده است؛ این بدان معنی است که چهره‌های درون بازی بیشتر شبیه شخصیت‌های واقعی خود حرکت کرده و همچنین برای آموزش، از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی اختصاصی EA Sports FC استفاده‌شده است.

    علاوه بر دوربین‌ها، EA از داده‌های ضبط‌شده توسط دستکش‌های StretchSense که توسط بازیکنان (خارج از زمین) پوشیده شده‌اند، برای ثبت اطلاعات در مورد نحوه حرکت دست‌ها در حین بازی استفاده کرده است.

    EA همچنین ویژگی AcceleRATE خود را با HyperMotion V به AcceleRATE 2.0 ارتقا داده است.

    بازی EA Sports FC 24 سیستم فناوری PlayStyles را معرفی می‌کند که نشان‌دهنده توانایی‌های بازیکنان در زمین‌بازی است و به بازیکنان قابلیت‌های منحصربه‌فردی می‌دهد. PlayStyles+ به بازی اجازه می‌دهد تا توانایی‌های بازیکنان برتر را منعکس کند و نسخه پیشرفته پلی استایل های معمولی است.

    PlayStyles در شش دسته قرار می‌گیرد: گل زنی، پاس دادن، کنترل توپ، دفاع، فیزیکی، و دروازه بان.

    همچنین می‌توان بین پاس‌های دقیق خودکار و مکانیزم های کنترل پاس توسط گیمر سوئیچ کرد.

    دربازی‌های قبلی، بازیکنان می‌توانستند از اصلاح‌کننده‌هایی استفاده کنند تا بازیکنان فوتبال بتوانند در پست‌های مختلف بازی کنند. با معرفی PlayStyles، ازجمله موقعیت‌های واقعی جایگزین فوتبالیست‌ها گزینه اصلاح حذف‌شده است.

    تیم Ultimate بازی اکنون رسماً EA Sports FC 24 Ultimate Team اسم‌گذاری شده و به‌اختصار «UT» نامیده می‌شود. این حالت، Evolutions را معرفی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد مهارت‌های بازیکنان واجد شرایط، سبک‌های Play و رتبه‌بندی کلی را بهبود بخشند و همچنین طرح‌ها و پس‌زمینه‌های آیتم بازیکن خود را ارتقا دهند.

    علاوه بر این، بازیکنان زن و مرد هم‌اکنون می‌توانند در یک تیم انتخاب شوند.

    حالت ترکیبی Clubs و VOLTA Football، بازی چند پلتفرمی را بین کاربران کنسول‌های هم‌نسل معرفی می‌کند و بازی متقابل را به همه حالت‌های چندنفره آنلاین بازی گسترش می‌دهد.

    توضیحات بازی EA Sports FC 24

    FC 24 باوجود شباهت‌های بسیار به FIFA 23 که در سال گذشته منتشر شد، جهش‌های بزرگی داشته است و توانسته است تا حد زیادی انتظارات بازیکنان را برآورده کرده و نظرات مثبت زیادی را به دست آورد.

    FC 24 یکی از پرقدرت‌ترین کاندیداها برای تبدیل‌شدن به یکی از بهترین بازی‌های فوتبال روی کره زمین است.

     سوالات متداول

    قیمت بازی EA SPORTS FC 24 چقدر است؟

    قیمت این بازی در حال حاضر حدودا 42 دلار است.

    این بازی در کدام پلتفرم ها قابل اجرا است؟

    این بازی در ،PC ،Xbox Series X ،PlayStation 5 ،Nintendo Switch ،PlayStation 4 ،Xbox One قابل اجرا است.

    بالاترین امتیاز بازی EA SPORTS FC 24 برای کدام پلتفرم است؟

    بالاترین امتیاز این بازی برای Xbox Series X است و امتیاز 78 از 100 را دارد.

    • CPU: Intel Core i5-6600K @ 3.50GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHZ
    • RAM: 8 GB
    • VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti 4GB or AMD Radeon RX 570 4GB
    • DEDICATED VIDEO RAM: 4096 MB
    • PIXEL SHADER: 5.1
    • VERTEX SHADER: 5.1
    • OS: Windows 10 – 64-Bit
    • FREE DISK SPACE: 100 GB
Subscribe
Notify of
guest
2 همه نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
رضا
رضا
6 روزها گذشته

به نظرم با اینکه FC 25 بهترین فوتبال EA و بهتره نسخه جدیدتر رو بخریم ولی Fc24 یا همون فیفا 24 هنوزم ارزش تجربه رو داره

nazgol najafi
nazgol najafi
Reply to  رضا
2 روزها گذشته

با سلام🌸
ممنون ازاینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

اشتراک گزاری در: